073 203 2695 [email protected]

Je woning verkopen?

Bij Het Witte Huis Makelaardij draait alles om innovatie, transparantie en klantgerichtheid. We bieden een unieke aanpak die de traditionele vastgoedverkoop transformeert. Met een vaste introductie courtage van slechts 1% en geen verborgen kosten streven we naar eerlijke tarieven voor iedereen.

Door geavanceerde technologieën te omarmen, presenteren we jouw woning op de best mogelijke manier, met maximale efficiëntie en gemak voor onze klanten. Onze missie is om elke klant volledig te ontzorgen tijdens het aan- of verkoopproces, met een breed scala aan ondersteunende diensten.

Als team van gepassioneerde professionals streven we altijd naar het beste resultaat voor jou. Samen met onze vaste fotograaf en in te zetten verkoopstylist zorgen we ervoor dat jouw woning optimaal wordt gepresenteerd. Kies voor Het Witte Huis Makelaardij en ervaar de nieuwe standaard in vastgoedservice. 

Het verkoopproces in 10 stappen:

1. Vrijblijvend kennismaken

Wij komen graag langs om jou en je huis te ontmoeten. Hierbij leggen we uit hoe we werken en beantwoorden al jouw vragen. Tijdens dit bezoek kijken we natuurlijk ook aandachtig naar je woning om een verkoopstrategie en passende verkoopprijs te kunnen bepalen.

2. Advies en voorstel

Uiterlijk binnen 48 uur na ons bezoek ontvang je ons voorstel voor de verkoop van je woning, inclusief advies over de verkoopstrategie en verkoopprijs. Wij passen we ons graag aan jouw agenda aan. Laat ons dus weten als je haast hebt of verschillende makelaars vergelijkt.

3. Voorbereiding verkoop

Na akkoord hebben we enkele documenten nodig om jouw woning te koop te mogen zetten, zoals het energie- label en het eigendomsbewijs (indien gewenst helpen wij hierbij). Zodra alles gereed is, plannen we een afspraak in met onze vaste fotograaf en verkoop- styliste om de perfecte presentatie van jouw huis te maken.

4. Goedkeuring & Aankondiging

Zodra de grootste voorbereiding erop zit, zenden wij je de verkooptekst, foto’s, video en plattegronden ofwel ‘de woningadvertentie’ ter controle en goedkeuring toe. Zodra dit akkoord is, plaatsen we een aankondiging op onze Social Media om geïnteresseerde kopers alvast nieuwsgierig te maken.

 

5. Start van de verkoop

Vóór de online plaatsing op Funda plaatsen we een verkoopbord bij uw huis om te laten weten dat het huis wat te koop staat, jouw woning is. En zodra dit gebeurd is, wordt de volledige advertentie online geplaatst en kunnen we ons volledig gaan richten op het ‘Open Huis’ .

6. Open Huis & bezichtigingen

Binnen twee weken na de online plaatsing, plannen we een open huis.  We werken met een digitale planner, waarbij geïnteresseerde kopers zich vrijblijvend kunnen aanmelden. Als er weinig interesse is, gaan we over op individuele bezichtigingen en passen we onze verkoopstrategie aan.

7. Onderhandelen & koopakte

Bij interesse van kopers starten we de onderhandelingen, waarbij we jouw voorkeuren in acht nemen. We maken gebruik van een modern online biedingsportaal en logboek. Na akkoord stellen we het koopcontract op, dat vervolgens door beide partijen wordt ondertekend. 

8. Waarborg & voorwaarden

Gebruikelijk is dat na 2 weken van het tekenen van het koopcontract de waarborgsom gestort moet zijn. Als er ontbindende voorwaarden zijn, zoals het uitvoeren van een bouwkundige keuring of een financieel voorbehoud, dan helpen wij zo goed mogelijk bij het faciliteren en ondersteunen hiervan.

9. Inspectie & sleutels

Als er geen ontbindende voorwaarden waren of deze inmiddels zijn vervuld of verlopen, dan plannen we de overdracht met de notaris in en een eindinspectie incl. sleuteloverdracht in jouw huis, met de kopers. Wij staan je altijd bij tijdens deze momenten.

10. Overdracht notaris

Als alles akkoord is bevonden bij de inspectie, teken je de akte van levering bij de notaris en geef je de sleutels aan de nieuwe eigenaar. De akte wordt geregistreerd en daarmee is de verkoop officieel! De notaris regelt de financiële afwikkeling binnen enkele werkdagen.

Geen verborgen kosten, alleen glasheldere afspraken – zo doen we dat

Wil je weten hoeveel je woning waard is?

Vraag dan een online waarderapport aan of wij komen graag langs op locatie

Onze tarieven: duidelijkheid & rust

Wanneer je ervoor kiest om je woning door ons te laten verkopen, gaan we samen aan de slag om een verkoopstrategie te bepalen die past bij jouw wensen en behoeften. Standaard zijn alle essentiële zaken om je woning goed in de markt te zetten inbegrepen in de prijs.

Om deze zaken in gang te zetten vragen we een vooruitbetaling van €595,- incl. BTW. Echter, geen zorgen, deze betaling wordt netjes verrekend met de 1% courtage zodra je woning is verkocht. 

Soms heeft een woning of de verkoper echter behoefte aan extra aanvullende diensten, denk aan de aanvraag van een energielabel, of het extra promoten van zijn/haar woning. In dergelijke gevallen worden deze diensten apart in rekening gebracht gedurende het verkoopproces.

We begrijpen dat transparantie van cruciaal belang is tijdens het verkoopproces. Daarom zijn al onze aanvullende diensten voorzien van vaste prijzen die voor jou inzichtelijk zijn tijdens het kennismakingsgesprek. Op deze manier weet je precies wat je kunt verwachten en kom je niet voor verrassingen te staan.

Kennismaken met een kop koffie?

Wij komen graag bij je langs. Neem contact met ons op                                       via telefoon of e-mail om een afspraak te maken.

073 203 2695
[email protected]

KvK Nr: 86924621
BTW Nr: NL 0043 27 872B 60

Contactformulier

Open chat
Het Witte Huis Makelaardij
Hallo, welkom bij het Witte Huis Makelaardij, wij zijn hier om al jouw vragen te beantwoorden.
Reviews Het Witte Huis Makelaardij